Analiza danych Wnioski Zdefiniowanie celów Przygotowanie poprawek Testowanie Optymalizacja

Wykorzystaj efektywniej budżety reklamowe, nie trać użytkowników przez proste błędy na stronie internetowej. Usprawnij działanie swojego bieznesu.

Współpracuj ze mną przy poprawie współczynnika konwersji Twojej strony internetowej, który przełożą się bezpośrednio na Twój biznes. Nawet niewielka poprawa tego wskaźnika przekłada się na duże korzyści biznesowe ponieważ odnosi się on do każdego użytkownika Twojego sklepu lub strony internetowej.

Optymalizacja konwersji strony internetowej

  • zaprojektowanie i wdrożenie poprawnego mierzenia kluczowych dla optymalizacji wskaźników
  • analiza danych zebranych dot. konwersji, mikro konwersji oraz innych zachowań użytkownika
  • wprowadzanie małych zmian na stronie internetowej dotyczących:
    • struktury serwisu
    • treści
    • nawigacji
    • elementów graficznych
    • kluczowych procesów zakupu (listing, karta produktowa, koszyk) lub kontaktu (formularz kontaktowy)
  • przygotowanie poprawek i testowanie efektwności wdrożonych zmian
  • podnoszenie efektywności kanałów digitalowych
  • wybór odpowiednich kanałów reklamowych i umieszczenie ich na odpowiednim poziomie lejka zakupowego

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są główne korzyści optymalizacji konwersji?

Zmniejsz współczynnik odrzuceń, efektywniej wykorzystuj budżet relamowy Pozyskaj nowych klientów, a co najważniejsze nie trać ich. Notuj wyższe przychody ze sprzedaży.

Jakie narzędzia są wykorzystywane do optymalizacji konwersji?

Analiza zachowania użytkownika przez sprawdzenie nagrań jego wizyt na stronie internetowej, tworzenie mapy kliknięć.  Wykorzystywanie poprawnej implementacji Google Analytics. Analiza lejka zakupowego. Audyt UX metodą wędrówki poznawczej, testy A/B. Testy wielowymiarowe.

Ile kosztuje optymalizacja współczynnika konwersji?

Optymalizacja współczynnika konwersji jest standardową częścią współpracy nad całością Twojego bieznesu w internecie. Optymalizując kampanie reklamowe bardzo ważne jest nie ogarniczać się do konfiguracji samego narzędzia, tylko poznać specyfikę i ograniczenia strony www i pracować nad poprawą efektywności również tego elementu.

O mnie

 

Nazywam się Piotr Supernat od 7 lat zajmuję się marketingiem internetowym. Poznawałem zasady działania reklamy Google i Facebook Ads, pozycjonowania (on-site i off-site), analityki internetowej i optymalizacji kosztu konwersji zarówno po stronie klienta, zewnętrznej agencji czy też jako freelancer.

Prowadzę cykliczne konsultacje, wspieram wewnętrzne działy marketingu i właścicieli firm. Pracuję na dużych budżetach o ogólnopolskim zasięgu jak i dla małych firm o lokalnym zasięgu.

Na co dzień pracuję jako analityk internetowy współpracując zarówno ze stroną biznesową jak i zespołami zajmującymi się poszczególnymi działaniami reklamowymi dostarczając rekomendacji, raportując rezultaty jak i szkoląc z efektywnego używania dostępnych informacji.

Doświadczenie zbierałem pracując w agencjach digitalowych i e-commerce takich jak:

  • Social Media Now
  • Delante
  • Novem
  • Sizeer, 50Style.pl, GaleriaMarek.pl (Marketing  Investment Group S.A)
  • x-kom.pl

Dodatkowe informacje dostępne są na moim profilu LinkedIn

 

Ostatnie rekomendacje:

Piotr przejął działania w zakresie Google Ads, SEO i analityki internetowej po jednej z większych agencji digital marketingowych w Polsce. Indywidualne podejście i zrozumienie specyfiki biznesu pozowoliło na zdecydowane zwiększenie skali sprzedaży i efektywności wydawanego budżetu.

Stanowi idealne uzupełnienie naszego wewnętrznego działu marketingu. Od zera przygotował działania performance’owe Google Ads dla naszych spółek. Pomaga nam na bieżąco z analityką działań e-commerce, optymalizacją kampanii i poprawkami SEO.

Piotr  stworzył całą strategię działań w Internecie, skonfigurował opomiarowanie działań, przygotował kampanie Google i Facebook Ads oraz zestaw poprawek dotyczących SEO on-site naszej strony internetowej które w bardzo szybki sposób podniosły widoczność w wyszukiwarce.

Każda konsultacja to kolejny krok w optymalizacji naszych działań które bezpośrednio przekładają się na sprzedaż. Responsywność, zaangażowanie i bogate doświadczenie z różnych branż to najważniejsze plusy współpracy z Piotrem.

Skoncentrowany w 100% nad Twoim biznesem

Brak innych uczestników to niewątpliwa strata networkingowa, ale również bardzo istotny plus w kontekście omawiania szczegółów Twoich działań i biznesu co prowadzi do lepszych efektów współpracy.

Jeżeli nie rozwiążemy jakiegoś nietypowego problemu na szkoleniu postaram się przygotować, zebrać i sprawdzić interesujący Cię zagadanienie i przekazać te informacje przy kolejnym spotkaniu bądź też mailowo.

Szczera i transparentna komunikacja

To podstawa współpracy, Wasze zadowolenie jest dla mnie priorytetem. Unikam banałów oraz rekomendowania jakichkolwiek niepotrzebnych kosztów.

Jeśli będę czuł, że zakres szkolenia lub problem który Cię dotyczy wychodzi poza moje umiejętności i doświadczenie powiem Ci o tym przed spotkaniem. Będziesz mieć wybór czy podchodzimy razem do tematu i szukamy odpowiedniego rozwiązania. Czy niestety nie będę mógł Ci pomóc i postaram się wskazać Ci inną osobę bądź partnera wartego zaufania.

Osiągnij swoje cele

Przed każdym spotkaniem dokładnie wyznaczamy cel do zrealizowania.

Po szkoleniu lub konsultacjach przygotowuje podsumowanie wraz z uzupełnieniem wybranych aspektów o dodatkowe informacje lub materiały.

Najczęściej zadawane pytania

Najważniejsze informacje dotyczące kosztów, warunków współpracy

Jeżeli potrzebujesz dokładniejszych informacji albo twój przypadek nie jest do końca standardowy – pisz śmiało:)

Ile trwają szkolenia, konsultacje?

Możemy współpracować w trybie cyklicznym, możemy umówić się na całodniowe szkolenie i późniejsze konsultacje.  Minimalny zakres współpracy to 3h które możemy rozdzielić na dogodne spotkania.

Ile czasu potrzebuję aby zapoznać się z Twoim przypadkiem?

Po wysłaniu zapytania i uzgodnieniu zakresu współpracy udostępniam kalendarz w celu zarezerowowania terminu. Aby przygotować się do szkolenia, audytu lub konsultacji potrzebuję do 3 dni po przekazaniu dostępów lub zakresu.

Jaki jest koszt współpracy?

Koszt uzależniony  jest od zakresu współpracy które przekładają się na ilość pracy. Standardowy moduł konsultacyjno szkoleniowy rozpoczyna się od 500 zł do 1200 zł z uwzględnionym audytem dotychczasowych działań.

Jak wygląda rozliczenie?

Po zaakceptowaniu zakresu współpracy przesyłam fakturę obejmującą 50% wartości danego etapu – do opłacenia przed rozpoczęciem działań. Płatność drugiej połowy następuje dopiero po realizacji zakładanego zakresu.

Jak sprawdzę wolne terminy?

Po ustaleniu zakresu współpracy udostępniam kalendarz z wolnymi terminami spotkań w zależności czy mają być online czy offline. Zwykle rozpoczynam współpracę od 5 do 8 dni od pierwszego kontaktu w zależności od Twojej dyspozycyjności.

Jak sprawdzę Twoje doświadczenie i referenecje?

Moje doświadczenie i referencje widoczne są na profilu LinkedIn a wybrane wrażenia ze współpracy ze mną umieściłem w dolnej sekcji strony internetowej.