Jak zaplanować działania? Benchmark z konkurencją Dobór odpowiednich narzędzi Estymacja rezultatów Analiza SWAT Pełne wsparcie przy wdrożeniu

Potrzebujesz realnego planu rozwoju twojego biznesu w internecie?

Dowiedz się jak wykorzystywać Google Analytics, Google Tag Manager i dane dostępne w panelach reklamowych i jak łączyć te dane ze sobą. Jak wyciągać prawidłowe wnioski jak automatyzować pracę.

Stategia marketingowa

Chcesz pukładać działania rok po kroku, sprawdzić i skonsultować ustalenia dotyczące skali działań, kosztów działań i przewidywanej efektywności. Przygotować plan na najbliższy czas oraz mierzyć odpowiednie współczynniki którę będą obrazować realną sytuację Twojego biznesu?

Analiza konkurencji

Przyjrzymy się Twojej konkurencji. Jak wygląda ruch który uzyskują? Jakich kanałów promocyjnych używają? W jaki sposób optymalizują swoją stronę. Gdzie są ich mocne i słabe strony.

Zakres analiza konkurencji
  • metody sprawdzenia popularności strony internetowej Twojego konkurenta
  • audyt działań SEO konkurencji
  • audyt działań reklamowych konkurencji
  • audyt danych zbieranych na stronach internetowych
  • audyt contentu na stronie internetowej konkurencji
  • słabe i mocne strony
  • szanse stworzenia przewagi w internecie

Całościowe spojrzenie

Całościowa ocena widoczności w Internecie i spostrzeżenia dotyczące wykorzystywanych metod promocji Twojego biznesu, działań prowadzonych przez Twoich partnerów marketingowych.

Zakres całościowe spojrzenie
  • Analiza środowiska biznesowego i konkurencji
  • Dobór odpowiednich kanałów digitalowych
  • Analityka w środowisku cyfrowym – wskaźniki, narzędzia, analiza zgromadzonych danych
  • Tworzenie mapy i priorytetów działań i wdrożeń powiązanych zarówno z obszarem marketingowym jak i zapleczem IT
  • Audyt działań prowadzonych przez agencję marketingową, performance lub SEO.

O mnie

 

Nazywam się Piotr Supernat od 7 lat zajmuję się marketingiem internetowym. Poznawałem zasady działania reklamy Google i Facebook Ads, pozycjonowania (on-site i off-site), analityki internetowej i optymalizacji kosztu konwersji zarówno po stronie klienta, zewnętrznej agencji czy też jako freelancer.

Prowadzę cykliczne konsultacje, wspieram wewnętrzne działy marketingu i właścicieli firm. Pracuję na dużych budżetach o ogólnopolskim zasięgu jak i dla małych firm o lokalnym zasięgu.

Na co dzień pracuję jako analityk internetowy współpracując zarówno ze stroną biznesową jak i zespołami zajmującymi się poszczególnymi działaniami reklamowymi dostarczając rekomendacji, raportując rezultaty jak i szkoląc z efektywnego używania dostępnych informacji.

Doświadczenie zbierałem pracując w agencjach digitalowych i e-commerce takich jak:

  • Social Media Now
  • Delante
  • Novem
  • Sizeer, 50Style.pl, GaleriaMarek.pl (Marketing  Investment Group S.A)
  • x-kom.pl

Dodatkowe informacje dostępne są na moim profilu LinkedIn

 

Ostatnie rekomendacje:

Piotr przejął działania w zakresie Google Ads, SEO i analityki internetowej po jednej z większych agencji digital marketingowych w Polsce. Indywidualne podejście i zrozumienie specyfiki biznesu pozowoliło na zdecydowane zwiększenie skali sprzedaży i efektywności wydawanego budżetu.

Stanowi idealne uzupełnienie naszego wewnętrznego działu marketingu. Od zera przygotował działania performance’owe Google Ads dla naszych spółek. Pomaga nam na bieżąco z analityką działań e-commerce, optymalizacją kampanii i poprawkami SEO.

Piotr  stworzył całą strategię działań w Internecie, skonfigurował opomiarowanie działań, przygotował kampanie Google i Facebook Ads oraz zestaw poprawek dotyczących SEO on-site naszej strony internetowej które w bardzo szybki sposób podniosły widoczność w wyszukiwarce.

Każda konsultacja to kolejny krok w optymalizacji naszych działań które bezpośrednio przekładają się na sprzedaż. Responsywność, zaangażowanie i bogate doświadczenie z różnych branż to najważniejsze plusy współpracy z Piotrem.

Skoncentrowany w 100% nad Twoim biznesem

Brak innych uczestników to niewątpliwa strata networkingowa, ale również bardzo istotny plus w kontekście omawiania szczegółów Twoich działań i biznesu co prowadzi do lepszych efektów współpracy.

Jeżeli nie rozwiążemy jakiegoś nietypowego problemu na szkoleniu postaram się przygotować, zebrać i sprawdzić interesujący Cię zagadanienie i przekazać te informacje przy kolejnym spotkaniu bądź też mailowo.

Szczera i transparentna komunikacja

To podstawa współpracy, Wasze zadowolenie jest dla mnie priorytetem. Unikam banałów oraz rekomendowania jakichkolwiek niepotrzebnych kosztów.

Jeśli będę czuł, że zakres szkolenia lub problem który Cię dotyczy wychodzi poza moje umiejętności i doświadczenie powiem Ci o tym przed spotkaniem. Będziesz mieć wybór czy podchodzimy razem do tematu i szukamy odpowiedniego rozwiązania. Czy niestety nie będę mógł Ci pomóc i postaram się wskazać Ci inną osobę bądź partnera wartego zaufania.

Osiągnij swoje cele

Przed każdym spotkaniem dokładnie wyznaczamy cel do zrealizowania.

Po szkoleniu lub konsultacjach przygotowuje podsumowanie wraz z uzupełnieniem wybranych aspektów o dodatkowe informacje lub materiały.

Najczęściej zadawane pytania

Najważniejsze informacje dotyczące kosztów, warunków współpracy

Jeżeli potrzebujesz dokładniejszych informacji albo twój przypadek nie jest do końca standardowy – pisz śmiało:)

Ile trwają szkolenia, konsultacje?

Możemy współpracować w trybie cyklicznym, możemy umówić się na całodniowe szkolenie i późniejsze konsultacje.  Minimalny zakres współpracy to 3h które możemy rozdzielić na dogodne spotkania.

Ile czasu potrzebuję aby zapoznać się z Twoim przypadkiem?

Po wysłaniu zapytania i uzgodnieniu zakresu współpracy udostępniam kalendarz w celu zarezerowowania terminu. Aby przygotować się do szkolenia, audytu lub konsultacji potrzebuję do 3 dni po przekazaniu dostępów lub zakresu.

Jaki jest koszt współpracy?

Koszt uzależniony  jest od zakresu współpracy które przekładają się na ilość pracy. Standardowy moduł konsultacyjno szkoleniowy rozpoczyna się od 500 zł do 1200 zł z uwzględnionym audytem dotychczasowych działań.

Jak wygląda rozliczenie?

Po zaakceptowaniu zakresu współpracy przesyłam fakturę obejmującą 50% wartości danego etapu – do opłacenia przed rozpoczęciem działań. Płatność drugiej połowy następuje dopiero po realizacji zakładanego zakresu.

Jak sprawdzę wolne terminy?

Po ustaleniu zakresu współpracy udostępniam kalendarz z wolnymi terminami spotkań w zależności czy mają być online czy offline. Zwykle rozpoczynam współpracę od 5 do 8 dni od pierwszego kontaktu w zależności od Twojej dyspozycyjności.

Jak sprawdzę Twoje doświadczenie i referenecje?

Moje doświadczenie i referencje widoczne są na profilu LinkedIn a wybrane wrażenia ze współpracy ze mną umieściłem w dolnej sekcji strony internetowej.