Pozycjonowanie dla małych i dużych Konsultacje SEO Optymalizacja techniczna on-site Przygotowanie struktury serwisu Kompleksowe raportowanie

Od analityki przez strategię, optymalizację techniczną, tworzenie treści po raportowanie.

Wykorzystaj moje doświadczenie jako zewnętrznego konsultanta, manedżera obszaru SEO który będzie współpracował z Tobą, wewnętrznym działem marketingu lub który przy współpracy ze sprawdzonymi i doświadczonymi partnerami zajmie się kompleksowo tematem łacznie z tworzeniem treści.

Usługi SEO – zakres współpracy

  • Pozycjonowanie lokalne
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych – e-commerce
  • Pozycjonowanie zagraniczne
  • Pozycjonowanie szerokie
  • Strategia SEO
  • Copywriting SEO
  • Audyty SEO stron internetowych
  • Audyty SEO działań zewnętrznych partnerów agencji marketingowych
  • Szkolenia SEO
  • Konsultacje SEO 
  • Optymalizacja SEO połączona z używaniem javascript na stronie internetowej (strony SPA w technologiach: React, Angular…)

 

Kroki:

  • Analiza specyfiki rynku, widoczności Twojej i konkurencji na poszczególne słowa kluczowe (wolumeny zapytań)
  • Ustawienie strategii pozycjonowania oraz timeline’u działań
  • Utworzenie planu rozszerzenia treści – content marketing
  • Optymalizacja techniczna strony internetowej – SEO on-site
  • Optymalizacja instniejących treści
  • Link building – pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych – SEO off-site
  • Analiza i raportowania działań i osiąganych rezultatów 

 

Najczęściej zadawane pytania:

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to wszystkie działania które pomagają użytkownikowi jak i robotowi Google łatwo, szybko i bezpiecznie pozyskać informację o Twoich produktach i usługach co pozwala na zwiększaniu zaufania do Twojej witryny.  Obejmuje to zarówno pracę nad jakością i objętością treści, strukturą serwisu, prędkością działania, poprawianiu błędów technicznych jak i dopasowaniu podstron do fraz wyszukiwanych przez użytkownika, 

Czy potrzebujesz pozycjonowania?

Pozycjonowanie lub w wersji minimum optymalizacja treści i techniczna strony internetowej lub sklepu jest potrzebna każdemu biznesowi nawet temu który opiera się na innej formie zdobywania ruchu i klinetów. Dzięki pozycjonowaniu strona staje się bardziej przyjazna lepiej ustrukturyzowana a nawet wpływa pozytywnie na koszty reklamy Google Ads.

Jak wygląda współpraca ze mną?

Jestem Twoim zewnętrznym menadżerem SEO i konsultantem mogę współpracować zarówno z właścielem biznesu co często ma miejsce w nie dużych firmach, działem marketingu, programistami. Możesz też wykorzystać moich zaprzyjaźnionych partnerów w szczególności copywriterów.

Wszystkie działania dotyczące analityki, audytów, tworzenia strategii, konsultacji oraz optymalizacji strony www wykonuję osobiście.

Dlaczego warto twardo stąpać po ziemi w kontekście pozcyjonowania?

Czasami próba przebicia się od zera na ogólne frazy w bardzo konkurencyjnych branżach to poprostu nie opłacalny biznes lub coś kompletnie nie osiągalnego. Warto pamiętać o tym że miejsce reklamowych w Google jest coraz więcej i zajmują pozycje darmowe (organiczne) oraz to, że pierwsze trzy-cztery pozycje zbierają bardzo istotną ilość ruchu w wyniku zapytań użytkowników. I będąc na pozycjach od 6-10 często nie sprowadzimy na stronę nawet kliku procent użytkowników. W wypadku bardzo rzadkich specyficznych zapytań o wiele bardziej opłacalne będzie płatna reklama Google Ads która pozwoli na zebranie większej ilości wartościowego ruchu praktycznie od pierwszego dnia trwania kampanii, lub pozycjonowania na bardziej sprecyzowane zapytania – long tail.

SEO i pozycjonowanie, czy to to samo?

SEO – to skrót od “Search Engine Optimization” i stanowi to polski odpowiedni pozycjonowania jednak samo tłumaczenie tego rozwinięcia nie jest już za dobrą definicją ponieważ przy pozycjonowaniu bardziej od silnika wyszukiwarki warto koncentrować się na użytkowniku.

SEO a SEM - czyli co jest częścią czego.

Pierwotnie SEM (Search Engine Marketing) = SEO + PPC (zawierał w sobie zarówno pozycjonowanie jak i płatne działania. Teraz głównie odnosi się do płatnych działań reklamowych Google Ads

Od czego zależy cena pozycjonowania?

Zależy od:

  • ilości i podziału pracy pomiędzy mną a Tobą:) – czy jest to doradztwo i konsultacje czy kompleksowe porpawki i optymalizacje połączone z tworzeniem treści
  • wielkości serwisu i jego stanu technicznego
  • poprzednich działań
  • skomplikowaniem branży
  • rodzajem pozycjonowania
  • wyznaczonego celu
Kiedy widać pierwsze efekty?

To zależy od miejsca z którego zaczynamy na samym początku efekty są najbardziej widoczne w przypadku kompletnie zaniedbanych stron już po tygodniu lub dwóch. Im strona jest lepiej Pozycjonowanie to proces na czas potrzebny na osiągnięcie rezultatów wpływ ma wiele czynników, takich jak konkurencyjność słów kluczowych i branży, budżet na teksty i linkowanie zewnętrzne, szybkość i możliwości wprowadzania zmian na stronie internetowej, a także Twojego zaangażowania.

O mnie

 

Nazywam się Piotr Supernat od 7 lat zajmuję się marketingiem internetowym. Poznawałem zasady działania reklamy Google i Facebook Ads, pozycjonowania (on-site i off-site), analityki internetowej i optymalizacji kosztu konwersji zarówno po stronie klienta, zewnętrznej agencji czy też jako freelancer.

Prowadzę cykliczne konsultacje, wspieram wewnętrzne działy marketingu i właścicieli firm. Pracuję na dużych budżetach o ogólnopolskim zasięgu jak i dla małych firm o lokalnym zasięgu.

Na co dzień pracuję jako analityk internetowy w x-kom współpracując zarówno ze stroną biznesową jak i zespołami (SEO, SEM, Social Media, UX, Content) zajmującymi się poszczególnymi działaniami reklamowymi dostarczając rekomendacji, raportując rezultaty jak i szkoląc z efektywnego używania dostępnych danych.

Doświadczenie zbierałem pracując w agencjach digitalowych i e-commerce takich jak:

  • Social Media Now  (agencja social media specjalizująca się w obsłudze social media ads i szkoleniach)
  • Delante (agencja specjalizująca się w pozycjonowaniu i działaniach Google Ads)
  • Novem (agencja performance marketingowa)
  • Sizeer, 50Style.pl, GaleriaMarek.pl  – jeden z większej sieci fashion w Polsce
  • x-kom.pl – główny gracz na rynku sprzedaży elektroniki użytkowej w Polsce

Dodatkowe informacje dostępne są na moim profilu LinkedIn

 

Ostatnie rekomendacje:

Piotr przejął działania w zakresie Google Ads, SEO i analityki internetowej po jednej z większych agencji digital marketingowych w Polsce. Indywidualne podejście i zrozumienie specyfiki biznesu pozowoliło na zdecydowane zwiększenie skali sprzedaży i efektywności wydawanego budżetu.

Stanowi idealne uzupełnienie naszego wewnętrznego działu marketingu. Od zera przygotował działania performance’owe Google Ads dla naszych spółek. Pomaga nam na bieżąco z analityką działań e-commerce, optymalizacją kampanii i poprawkami SEO.

Piotr  stworzył całą strategię działań w Internecie, skonfigurował opomiarowanie działań, przygotował kampanie Google i Facebook Ads oraz zestaw poprawek dotyczących SEO on-site naszej strony internetowej które w bardzo szybki sposób podniosły widoczność w wyszukiwarce.

Każda konsultacja to kolejny krok w optymalizacji naszych działań które bezpośrednio przekładają się na sprzedaż. Responsywność, zaangażowanie i bogate doświadczenie z różnych branż to najważniejsze plusy współpracy z Piotrem.

Skoncentrowany w 100% nad Twoim biznesem

Brak innych uczestników to niewątpliwa strata networkingowa, ale również bardzo istotny plus w kontekście omawiania szczegółów Twoich działań i biznesu co prowadzi do lepszych efektów współpracy.

Jeżeli nie rozwiążemy jakiegoś nietypowego problemu na szkoleniu postaram się przygotować, zebrać i sprawdzić interesujący Cię zagadanienie i przekazać te informacje przy kolejnym spotkaniu bądź też mailowo.

Szczera i transparentna komunikacja

To podstawa współpracy, Wasze zadowolenie jest dla mnie priorytetem. Unikam banałów oraz rekomendowania jakichkolwiek niepotrzebnych kosztów.

Jeśli będę czuł, że zakres szkolenia lub problem który Cię dotyczy wychodzi poza moje umiejętności i doświadczenie powiem Ci o tym przed spotkaniem. Będziesz mieć wybór czy podchodzimy razem do tematu i szukamy odpowiedniego rozwiązania. Czy niestety nie będę mógł Ci pomóc i postaram się wskazać Ci inną osobę bądź partnera wartego zaufania.

Osiągnij swoje cele

Przed każdym spotkaniem dokładnie wyznaczamy cel do zrealizowania.

Po szkoleniu lub konsultacjach przygotowuje podsumowanie wraz z uzupełnieniem wybranych aspektów o dodatkowe informacje lub materiały.

Najczęściej zadawane pytania

Najważniejsze informacje dotyczące kosztów, warunków współpracy

Jeżeli potrzebujesz dokładniejszych informacji albo twój przypadek nie jest do końca standardowy – pisz śmiało:)

Ile trwają szkolenia, konsultacje?

Możemy współpracować w trybie cyklicznym, możemy umówić się na całodniowe szkolenie i późniejsze konsultacje.  Minimalny zakres współpracy to 3h które możemy rozdzielić na dogodne spotkania.

Ile czasu potrzebuję aby zapoznać się z Twoim przypadkiem?

Po wysłaniu zapytania i uzgodnieniu zakresu współpracy udostępniam kalendarz w celu zarezerowowania terminu. Aby przygotować się do szkolenia, audytu lub konsultacji potrzebuję do 3 dni po przekazaniu dostępów lub zakresu.

Jaki jest koszt współpracy?

Koszt uzależniony  jest od zakresu współpracy które przekładają się na ilość pracy. Standardowy moduł konsultacyjno szkoleniowy rozpoczyna się od 500 zł do 1200 zł z uwzględnionym audytem dotychczasowych działań.

Jak wygląda rozliczenie?

Po zaakceptowaniu zakresu współpracy przesyłam fakturę obejmującą 50% wartości danego etapu – do opłacenia przed rozpoczęciem działań. Płatność drugiej połowy następuje dopiero po realizacji zakładanego zakresu.

Jak sprawdzę wolne terminy?

Po ustaleniu zakresu współpracy udostępniam kalendarz z wolnymi terminami spotkań w zależności czy mają być online czy offline. Zwykle rozpoczynam współpracę od 5 do 8 dni od pierwszego kontaktu w zależności od Twojej dyspozycyjności.

Jak sprawdzę Twoje doświadczenie i referenecje?

Moje doświadczenie i referencje widoczne są na profilu LinkedIn a wybrane wrażenia ze współpracy ze mną umieściłem w dolnej sekcji strony internetowej.